مصاحبه آرشیو خبر ها
یـووه و میلان برای پیروزی بازی می کنند

یـووه و میلان برای پیروزی بازی می کنند

مدافع پر قدرت یوونتوس در آستانه بازی با میلان ، در مورد این بازی و شرایط بیانکونری در لیگ اروپا اینگونه گفت .

" در حال حاضر ما نسبت به میلان انگیزه بیشتری داریم ، دیروز بازی خیلی خوب و مهمی را انجام دادیم و ما واقعا می خواستیم که به مرحله بعد برویم "

" از امروز بار دیگر باید به دیداری فکر کنیم که می دانیم برای ما ، برای تیم مقابل و برای همه بازی بسیار مهمی اسـت . رقابتی جدی در ایتالیا "

" خوب من آماده بازی و چالش مقابل ماریو بالوتلی و البته کل تیم میلان هستم . طبیعی است که برای تیم اماده باشم ، زیرا تنها او نیست که بازی می کند و ما در مقابل میلان هستیم "

" بنابراین دیدارر برابر میلان ، یک بازی بسیار دشوار است زیرا می دانیم که میلان تیمی است که در خانه بسیار قدرتمند است و این دیـداری است که شما اطمینان دارید که هر دو تیم می خواهند برنده باشند "

" پس ما باید سعی کنیم که خوب بازی کنیم و برای پیروزی به آنجا برویم"

بازی در مقابل فیورنتینا در لیگ اروپا ؟

" مطمئنا یک چالش جالـب برای ما است ، اما این بسیار بد است که در دور دوم باید به مصاف این تیم برویم ، راستش من آرزو می کردم که در مراحل پایانی به مصاف تیمی از ایتالیا برویم "

' ما می دانیم که چگونه در مقابل هر تیمی و در هر شهری چگونه بازی کنیم و در مقاب هواداران پرشور و پر احساس چگونه بازی کنیم . امیدواریم که یک بازی زیبا و دیدنی از سوی هر دو تیم باشد و در نهایت ما برنده باشیم ! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: